Premium

Lexus sluit Twitter-account om bestaande volgers-base te pleasen

Lexus gaat zijn Twitter-account tijdelijk dichtgooien voor nieuwe volgers, om zo de bestaande achterban als eerste in staat te stellen naar twee bijzondere films te kunnen kijken die het luxemerk van Toyota heeft laten maken.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Weinstein Company maakte de korte films rond het thema ‘Life is Amazing.’ Lexus wil zijn trouwe Twitter fanbase daarmee belonen en zendt hen een private VIP-link.

Het Twitteraccount is op 17 october begonnen met het ‘teasen’ van zijn momenteel 237,000 volgers. Het op VIP pre-screening gebaseerde idee is uitgewerkt door Saatchi & Saatchi Fallon Tokyo. Lexus heeft overigens eerder specifieke Twittercampagnes ontwikkeld als en . Rond de Tokio-campagne verzond het merk Vine-videos met prerviews van de Tokyo Motor Show.

 

Bron: Brandchannel

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie