Per 1 september vertrekt de huidige marketingmanager bij FloraHolland, de bloemenveiling waarvoor hij ruim vijf jaar werkte. Wat hij precies gaat doen weet hij nog niet. ‘Ik ga me even een paar maanden bezinnen op de toekomst en blijf me inzetten voor het initiatief Cityguys.nl dat ik met Roger Bloem ben gestart.’
Top-100
Volgens Schaddé van Dooren is dit het moment om om te zien naar een nieuwe betrekking: ‘FloraHolland innoveert op dit moment hard. De consument staat centraal, in een organisatie die gewend is business to business te opereren. Deze baan begon voor mij met marketingadvies aan kwekers in met name Nederland en Afrika en ik kreeg gelukkig al snel de kans om strategisch marketingadvies te geven bij verschillende projecten voor FloraHolland en in de sierteeltsector.’
In de TvM-Top 100 beste Marketeers van Nederland nam Schaddé van Dooren dit jaar de 32ste plaats in. Opvallend genoeg noemt hij zelf die lijst als een belangrijke motivatie om zijn vleugels verder uit te slaan: ‘Ik sta in die Top 100 marketeers vanwege mijn inzet voor de sierteeltsector op onder meer PR, non-spot, social media en beurzen. Ik wil mezelf blijven ontwikkelen en om volgend jaar in aanmerking te komen voor een plek hoger op de lijst vind ik dat ik aan een nieuwe uitdaging moet beginnen. Wat ik precies ga doen weet ik nog niet, maar verwacht dat er wel een mooie kans voorbij komt en als ik daar mijn creativiteit in kwijt kan, dan pak ik die met beide handen aan.’
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!