Internal Branding Jaarprijs op zoek naar ultieme case

De organisatie van de Internal Branding Jaarprijs roept bedrijven en bureaus op om hun case aan te melden om kans te maken op deze jaarlijkse award die organisaties beloont voor het succesvol betrekken van medewerkers vanuit het merk.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Daartoe dienen zij hun case vóór 22 december in te dienen.

De Internal Branding Jaarprijs is een vakprijs voor organisaties waar Internal Branding het afgelopen jaar aantoonbaar effect heeft gehad. Iedereen weet dat betrokken medewerkers essentieel zijn voor organisaties en dat het waarmaken van beloftes door de medewerkers belangrijk is. Het zorgt voor merk-gemotiveerde medewerkers en loyale klanten. Organisaties met stevig bewijs van het succes van Internal Branding kunnen zich inschrijven. De jury kijkt niet alleen naar interne effecten, maar ook naar wat het extern heeft opgeleverd.

Winnaars van de Internal Branding Jaarprijs hebben ervaren dat het winnen van deze prijs ertoe doet. Trots binnen de organisatie, erkenning door de marketing community, en positieve spin-off gedurende dat jaar en daarna.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie