Greenberry wint Communicator Award

Met de campagne Uit ‘t hart voor PostNL heeft Greenberry een Communicator Award (Award of Excellence) gewonnen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Greenberry won de award in de categorie ‘Online Advertising & Marketing’. De Communicator Award is de internationale prijs voor de beste en meest innovatieve campagnes wereldwijd. Dit jaar reikte de International Academy of Visual Arts de prijs voor de negentiende keer uit. Eerder dit jaar won Greenberry al een Internet Advertising Award (IAC) met de campagne.

Uit ’t hart liet mensen die alles online delen de kracht van echte post ervaren. Centraal in de campagne stond . Met een slim taalfilter verzamelde de site alle emoties die mensen deelden via social media. Elke dag werd het mooiste bericht verrast met echte post. Alle reacties werden dan overgeschreven op echte kaarten, en persoonlijk bezorgd door Nicolette van Dam.

from on .

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie