Je leert er wat klanten leuk en niet leuk vinden. Kanalen bij uitstek om te bouwen aan klant- en merkbeleving. Met content… maar ook met vorm!
Is je visuele identiteit doordacht genoeg ontworpen om op deze kanalen op te vallen, te verrassen en te onderscheiden? Klanten en prospect zien bijvoorbeeld dagelijks je logo voorbij komen in de vorm van een avatar. Geeft het de juiste indruk? Snapt men wat je doet? Is je bedrijf herkenbaar? Met andere woorden, is je visuele identiteit social media approved?
Je merk is immers niet alleen je logo. Ook content zoals infographics, quotes, videos, like-share-en-win-acties bepalen hoe je merk gezien en ervaren wordt.
Het visuele aspect wordt online steeds belangrijker om onderscheid te maken. Social media serieus nemen in je bedrijfsvoering, betekent dus dat je uitingen op deze kanalen essentieel onderdeel worden van je visuele identiteit. Door een merkwaardige visuele identiteit neem je mensen mee in je verhaal en groeit het vertrouwen. Er wordt al zoveel gepapegaaid en gedeeld dus druk je eigen stempel op content.
Je merk is het waard.
Dus kijk eens vanuit vogelperspectief naar al je contactmomenten met je publiek. En zorg voor herkenbaarheid en uniciteit.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!