Essent voorzag vorige week een tramhalte aan de Coolsingel in Rotterdam van een radiator en een fictieve cv-ketel. Zo hield Essent tramreizigers warm én vroeg het aandacht voor het tijdige onderhoud en de vervanging van cv-ketels.
De warme tramhalte kwam tot stand in samenwerking met Exterion Media en is bedacht door reclamebureau Etcetera.
Ben Imhoff, Creatief Directeur van Etcetera: ‘Essent levert meer dan stroom en gas alleen. Essent levert ook die HR-ketel die zorgt voor dat heerlijke warme en behaaglijke thuis. En waar kun je dat beter laten voelen dan in een winderige tramhalte waar iedereen staat te verkleumen.’
Buitenreclame-exploitant Exterion Media installeerde de verwarming. Guy Grimmelt, Marketing & Business Development Director van Exterion Media: ‘Essent laat met deze campagne zien hoe je met extra toevoegingen aan je buitenreclame-campagne je product ook tastbaar onder de aandacht kan brengen bij de juiste doelgroep. Daarnaast zijn mensen onderweg in staat om dit soort acties ook makkelijk te delen via social media of in hun eigen kring waardoor het effect ook een mooie spin off heeft via mobiel.’
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!