Whirlpool is bezig met een publiciteitsoffensief voor de thuisstomerij Pret-a-Porter en plugt er vrolijk op los onder een grote groep journalisten.
Nu stelt Whirlpool een Pret-a-Porter beschikbaar (ter waarde van 400 euro) die we hier als prijs mogen weggeven.
Dat deden we eigenlijk afgelopen vrijdag al. Maar tot nu toe geen enkele reactie op de oproep 'Geef aan wie of wat volgens jou wel een opfrisbeurt zou kunnen gebruiken. Op marketinggebied, wel te verstaan.'
Een zeer teleurstellend resultaat! Terwijl ik zeker weet dat er onder de Molblog-lezers mensen rondlopen (in een ietwat morsig pak) die niet te beroerd zijn om er ook nog een ongezouten, doch objectieve mening over te geven.
Dus bij deze nog een poging: Wie wil een week lang zijn of haar delicaatjes een stoombeurt geven en er vervolgens over schrijven, plus een rapportcijfer geven op de punten Relevant, Innovatief, Mooi en Handig. Nog even voor de duidelijkheid; na deze week mag je de thuisstomerij ook gewoon houden, of op Marktplaats aanbieden.
Bekijk een week lang of het apparaat toegevoegde waarde biedt, en of je het daarna zal blijven gebruiken. Nederlanders geven niets om strijken en alles wat daarbij hoort, dat is mijn ervaring. Geldt dit ook voor de Pret-a-Porter?
De doelgroep volgens Whirlpool: mensen die van mode houden en goed voor hun lievelingskleding of speciale stukken willen zorgen.
De Pret-a-Porter werd vorig jaar oktober overigens tot flop gekozen in onze rubriek Top of Flop op marketing-online.nl.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!