De PR Hitlijst 2014 - de communicatiesong van Johan van der Zanden

Welk lied raakt de essentie van het vak het meest?

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Communicatie stelt dit jaar de Ultieme PR Hitlijst samen van de 25 songs die de essentie van het pr-vak het beste uitdrukken.

De komende weken plaatsen we dagelijks de favoriete pr-song van bekende vakgenoten. Via onze pagina op  en in reacties verzamelen we suggesties van lezers. Op 30 december wordt de definitieve lijst bekend gemaakt.

Vandaag de ultieme communicatiesong van Johan van der Zanden.

LET ME ENTERTAIN YOU van Robbie Williams

De essentie van communicatie is dat je relevant moet zijn, je moet mensen weten te boeien, je moet ze aan je weten te binden, je moet daarvoor onderscheidend zijn, disruptive, en dus ook… entertainen!

Dit nummer gaat daar ook over.

There&;s nothing left for you to fear…

You&;re my rock of empathy, my dear…

Come and sing a different song…

Look me up in the yellow pages, I will be your rock of ages…

Your mind gets burned, with the habits you&;ve learned…

But we&;re the generation that&;s got to be heard…

… so let me entertain you!

Veel energie, lekker tempo

geeft volgens mij goed een aantal uitdagingen aan waar we voor staan en die ook nodig zijn om je te blijven onderscheiden. Het afstappen van de gebaande paden, je eigen weg gaan, uit de band springen, weg van de conventies, lef tonen. Dat zijn naar mijn mening absolute vereisten die nodig zijn om te kunnen blijven zorgen dat je relevant blijft, opvalt en daarmee ook je boodschappen goed onder de aandacht kunt blijven brengen.

En het is een nummer met veel energie en lekker tempo. Dat past bij het ritme van de huidige maatschappij.

 

 

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie