DDB & Tribal Worldwide Amsterdam wint goud bij ADCE Awards 2015

Het bureau scoort met de KLM-campagne #happytohelp.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De ADCE-prijzen werden uitgereikt tijdens het tweede in Barcelona.

hield de Nederlandse eer hoog met een gouden award in de categorie ‘Interactive’ en een zilveren award in de categorie ‘Silver Promotions & New Media’.

Naast DDB & Tribal werd Doom&Dickson genomineerd met Warchild in de categorie ‘Film & Radio – Public Service & Charity’ en verdienden Achtung en WeFilm in de categorie ‘Innovation & Integration – Content Ideas’ een nominatie met  Concert voor Vodafone.

 alleen het Rotterdamse BVH een zilveren award met de campagne &;Jaag Poetin geen schrik aan&; voor Amnesty Nederland.

Hoofdprijs wederom voor
Van de 667 aanmeldingen werden 110 campagnes genomineerd, wonnen 44 cases een zilveren en 25 cases een gouden award en werd één felbegeerde Grand Prix uitgereikt.

De Grand Prix ging dit jaar naar de veelbekroonde Procter & Gamble-campagne ‘’, bedacht en uitgevoerd door Leo Burnett London. Eerder dit jaar won Leo Burnett London met de Dove-campagne onder andere een Cannes Grand Prix, een black en white D&AD Pencil, elf Webby awards en een ;most outstanding commercial 2015&;.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie