Campagne: Get Ridged!

Get Ridged! is het thema van de nieuwe activatiecampagne voor Lay’s Deep Ridged, ontwikkeld in samenwerking met creatief bureau LikeFriends.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

'De productontwikkelaars van Lay's wilden iets nieuws creëren. Een revolutionaire chip zoals nooit tevoren. Iets eigens. Iets unieks. Hieruit ontstond Deep Ridged. Een chip met dubbel diepe ribbels, voor een creatief en jong publiek. Bij zo'n product en publiek hoort een andere manier van campagne voeren. De creatieve impuls van de nieuwe chips niet alleen uitdragen, maar vooral ook laten ervaren,' zegt Jasper Mittelmeijer, Creative Director LikeFriends. 'Lay’s wil jongeren stimuleren om op een andere manier naar iets te kijken. Het gaat om het plezier van samen bedenken, uitproberen en simpelweg doen! Met verf, karton en een wit doek bijvoorbeeld.'

'Het doel van de campagne is jongeren aanspreken op hun DIY-mentaliteit en -creativiteit. Get Ridged! staat voor plezier dat je zelf maakt. Met simpele ingrediënten onvergetelijke momenten creëren en die delen met je vrienden. Op een aantal festivals kunnen jongeren deze zomer zelf de Get Ridged! energie ervaren. In D.I.Y. robotpakken van karton en pvc en bewapend met verfkanonnen geven vrienden en vriendinnen elkaar de volle laag, tot ze compleet Get Ridged! zijn. Dit is in aanloop naar Get Ridged!-action painting op Solar (2-4 augustus) waar de festivalbezoekers hun creativiteit kunnen laten gaan op het witte doek. Lay’s levert de ingrediënten, de fans leveren de actie.'

Get Ridged!

Get Ridged

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie