Burson-Marsteller is bekroond met de titel 'Public Affairs Consultancy of the Year' door het Holmes Report. Het adviesbureau, sinds 1981 in Nederland en gevestigd in Den Haag, won dankzij haar prestaties in het succesvol uitvoeren van geïntegreerde public affairs- en pr-campagnes in de EMEA-regio afgelopen jaar. Burson-Marsteller werd ook geprezen voor haar 'thought leadership' initiatieven zoals www.europedecides.eu over de aanstaande verkiezingen van het Europees Parlement en www.twiplomacy.com over wereldleiders op Twitter.
Kees Boef, Managing Director van Burson-Marsteller Nederland, voelt zich 'vereerd' met de bekroning. Hij noemt dit het 'resultaat van het vertrouwen dat onze klanten in ons stellen en het geweldige werk van ons team in Nederland en in de hele EMEA-regio'. Paul Holmes omschtrijft 'Burson-Marsteller 'een permanente grootmacht in de Europese hoofdstad'. Hij benadrukte dat Burson-Marsteller vooral veel top-adviseurs aan zich heeft gebonden.
Winnaars in de andere categorieën in de EMEA-regio:
Consumer Consultancy of the Year: Jung Relations
Corporate Consultancy of the Year: Seven Hills
Financial Consultancy of the Year: RLM Finsbury
Healthcare Consultancy of the Year: Pegasus
Technology Consultancy of the Year: Brands2Life
Digital Consultancy of the Year: We Are Social
New Consultancy of the Year: Hope & Glory
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!