Vanaf maandag 27 april aanstaande start Hema een speciaal spaarprogramma. Klanten kunnen sparen voor zes verschillende kleurrijke en ‘brutale’ knuffelbeesten onder de noemer: spaar en neem een beest mee naar huis. Dat meldt Hema in een persbericht.
Vanaf 27 april ontvangen klanten bij besteding van iedere €10,- een spaarpunt. Bij zes spaarpunten is de spaarkaart vol en ontvangt de klant een gratis knuffel naar keuze. De actie loopt van 27 april tot en met 29 juni aanstaande.
De knuffelbeesten zijn door HEMA zelf ontworpen, hebben allemaal een eigen naam. ‘Ze zijn wel een tikje brutaal’, aldus Hema. Die ongehoorzaamheid gaat Hema op allerlei manieren tot uiting laten komen: ‘waar ze komen laten ze een bende achter, flesjes nagellak stoten ze om, ze nemen een hapje uit die heerlijke rookworst, duiken ineens op uit een vaas en zo gaan ze maar door’. Op de speciale actiesite, (zie teaser), ontworpen door Chunkid Creatieve Interactie, gooien de knuffels tompoucen over, gaat het licht gaat uit en doet de zoekfunctie het vanaf 27 april niet meer. Hema: ‘tot en met 28 juni trotseert Hema de beesten’.
De spaaractie wordt breed gecommuniceerd, in de diverse uitingen zoals de brochure, de winkels en via internet. Ook worden speciale TV- commercials, de reeds genoemde campagnesite (www.hema.nl) en een samenwerking met Nickelodeon ingezet. Een promotieteam bestaande uit de zes levensgrote beesten maakt een toer door heel Nederland en bezoekt allerlei lokale evenementen en winkels.
Er zijn zes vrolijk gekleurde en brutale beesten waarvoor gespaard kan worden. Ze luisteren naar de namen: Kenor – “mijn leven is altijd een feest”, Bebe – “ik ben de jongste en gek op snoepen”, Purr – de roze ijdeltuit, Briez – “als ik iets in mijn hoofd heb dan moet het gebeuren”, Woof – “ik ben voor alles in”, en Moe – “ik help iedereen weer uit de penarie”.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!