Volgens de 4G-commercial van KPN zou 4G ook tijdens het parachute springen moeten werken. Om dat te testen liet Kingsday namens de telecomprovider vijftien bloggers uit het vliegtuig springen.
Bloggers willen elk moment van de dag in contact staan met hun publiek. Het zijn grootverbruikers als het op mobiele data aankomt en daarom volgens Kingsday de ideale testgroep om 4G in het echt uit te proberen tijdens een parachutesprong.
Op http://www.springmeemet4g.nl/ kon iedereen live volgen hoe het de bloggers voor, tijdens en na hun sprong afging. Niemand slaagde erin om tijdens de vrije val met 200 km/uur te tweeten, maar eenmaal weer op de grond stonden hun video's direct online.
Bekijk hieronder de compilatievideo van de actie:
Spring mee met 4G is door Kingsday ontwikkeld in samenwerking met Lot Bosch van Drakestein en Esther Mantje (PR-strategie en -uitvoering) en Magic Bullet (technische realisatie).
Kijk voor meer nieuws over mobile op MobileMarketing.nl
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!