Het is onderdeel van de samenwerking die Pepsi en Beyoncé zijn aangegaan. In de commercial zingt de superster onder andere haar nieuwe single ‘Grown Woman’.
Pepsi: ‘De commercial “Mirrors” is een co-creatie tussen Pepsi en Beyoncé. De zangeres is intensief betrokken bij de verhaallijn, de styling en selectie van beelden van de commercial.’
Naast de samenwerking voor de commercial is Pepsi ook betrokken als sponsor van ‘The Mrs. Carter Show World Tour’ van Beyoncé. Enkele weken geleden maakte het frisdrankmerk bekend ook samen te werken met de Nederlandse zangeres Eva Simons, die de opening act van de optredens van Beyoncé in Nederland verzorgt.
Via codes onder de dop van Pepsi’s actieflessen zijn nog kaarten te winnen voor de concerten.
De zangeres werkt al meer dan tien jaar samen met Pepsi en heeft reeds vijf commercials voor het frisdrankenmerk gemaakt.
Kim Potters, marketingmanager Pepsi Nederland: ‘Het verhaal van Beyoncé uit de commercial vertelt precies onze filosofie ´Live For Now´. Geniet van ieder moment en beleef ervaringen die je nooit meer vergeet.’
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!