Dinsdagavond lanceerde Mooiwatbloemendoen.nl in een unieke show door Bas Kosters de vijftien meest favoriete bloemen van het seizoen. Vijftien mannelijke modellen, getooid in bloemenprint en outfits van echte bloemen, vormden een spectaculair slotbeeld als levende kunst- en mode installatie in een prachtige stijlkamer op de Herengracht in Amsterdam. ‘A Floral Affair’ was het officiële startsein voor de Lievelingsbloemcampagne, waarbij vriendinnen getest werden of zij elkaars favoriete bloem kennen en voor de gelegenheid zelfs bloemen mochten plukken van de lijven van de modellen.
De happening kwam tot stand in opdracht van Mooiwatbloemendoen.nl. Social-/pr-/activatiebureau The Gardenerszette de samenwerking op tussen ontwerper Bas Kosters en master florists The Wunderkammer voor de lancering van de 15 nieuwe najaarsbloemen. Voor de gelegenheid ontwierp Bas Kosters een collectie bestaande uit 15 designs - waarbij ieder design één van de lievelingsbloemen representeerde. De stijlkamer op de Herengracht vormde het decor van een spectaculaire bloemenshow onder begeleiding van Bas Kosters & DJ's Joost van Bellen en Sander. De catwalk was een lange grasstrook die het publiek omsloot, alle modellen eindigden op een boomstam/sokkel en vormden tezamen een schitterend slotbeeld als levende kunstinstallatie. Het publiek werd uitgenodigd om de mannen van dichtbij te bekijken en bloemen voor elkaar te plukken.
Credits
Concept en productie: The Gardeners
Opdrachtgever: Mooiwatbloemendoen.nl
Lancering: Lievelingsbloemen najaar 2014
Samenwerking: Bas Kosters & The Wunderkammer voor de Lievelingsbloem campagne
Behind the scenes film: Oxford House
Foto’s: Marc Deurloo
Muziek show: DJ's Joost van Bellen en Sander stelden een bloemen-mix samen
Locatie: Locatie: Herengracht 182, Amsterdam (De Ballroom van Rockstart)
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!