Bart Kuppens, vice-president van Unilever Benelux - Foods, Home Care and Personal, geeft tijdens op het Marketing Technology Event zijn visie op de digitale ontwikkelingen en de impact hiervan voor een bedrijf als Unilever.
Vragen die tijdens deze keynote worden beantwoord:
Hoe maak je goed gebruik van nieuwe mogelijkheden voor merkontwikkeling, -voorkeur en -trouw? En:
Heeft de komst en het gebruik van digitale media en middelen ook een negatief merkeffect? En indien zo, in welke mate en hoe ga je ermee om?
Naast Kuppens komen ook Jochem Wijnands (CEO TRVL.com), Gerhard van der Bijl (manager marketing technology Wehkamp) en Remy Balizany (e-commerce Pon) langs en delen hun ervaringen met het publiek.
Het Marketing Technology Event wordt georganiseerd door Crux in samenwerking met Adfo Groep.
Het volledige programma vindt u terug op de site. Koop hier uw kaarten voor het congres.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!