Dat meldt de brouwer in een persbericht. De afdelingen marketing van Amstel: ‘De naam is gekozen omdat de kantine het uitgangspunt vormt van het programma. Omdat extra inkomsten van groot belang zijn voor amateurclubs, biedt Amstel een breed scala aan mogelijkheden en gerichte oplossingen om samen met verenigingen meer “business” uit de kantine te halen”.
Gedacht kan worden aan innovatieve en mobiele tapinstallaties die vrijwilligers van een voetbalclub gemakkelijk kunnen bedienen, aan activiteiten die extra komst van leden naar de vereniging stimuleren. Ook het bezoek aan wedstrijden kan zo worden verlengd en op die manier bijdragen aan een drukbezochte Derde Helft, met
een goede kantineomzet tot gevolg.
Op 17 mei organiseert Amstel het programma ‘De 3e helft’ voor ongeveer 1.000 uitgenodigde bestuursleden bij De Kuip in Rotterdam. Dat is een evenement waarbij horen, zien en ervaren centraal staan. Amstel zegt daar jaarlijks ruim 10% van alle Nederlandse amateurclubs mee op bezoek te krijgen.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!