Er worden drie mediaproposities aangeboden, te weten: alleen het achterraam, beide zijdeuren en zowel het achterraam als beide zijdeuren. Daarnaast zijn er plusproposities zoals bannering in de auto, sampling in de auto en/ of via de car2go shop in het centrum van Amsterdam. Ook worden digitale mogelijkheden geboden op de website, nieuwsbrieven en ander sociale media van car2go.
Dennis van der Breggen, Altermedia: 'car2go past in onze mediaportfolio waarbij geldt dat wij alternatieve media bieden voor adverteerders die op een andere wijze dan via de traditionele out-of-home kanalen zichtbaar willen zijn. Iedere car2go is te traceren en we bieden adverteerders volledige transparantie waar hun deelnemende voertuigen zich hebben verplaatst.'
De exploitatie is direct gestart met de Share a Coke campagne van Coca-Cola, waarbij iedereen wordt uitgenodigd om een flesje Coca-Cola te delen met vrienden/familie. Ter gelegenheid van de heropening van het Rijksmuseum zijn de car2go auto’s uitgerust met de visuals ‘Share a Coke with Vincent en Rembrandt’.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!