10 keer de meest supermarkante reacties van de Jumbo

Het meest creatieve werk op sociale media van de afgelopen week, door De Beste Social Media.

Van creatieve sollicitaties tot kakelende klanten, niks is te gek voor de Jumbo. Dag saaie webcare. Hallo Jumbo!  

 

1. Reclames van Jumbo worden soms iets te letterlijk genomen.

Met bijgevoegde bekeuring:

Naar aanleiding van deze reclame:

Jumbo ziet er de humor wel van in. 

 

 

2. Maar ze krijgen niet altijd een veer in hun achterste.

 

 

3. Dit bericht werd behandeld met een korreltje zand.

 

 

4. Soms zijn hun producten verpakt met humor.

 

 

 

5. Want ze kunnen soms messcherp uit de hoek komen.

 

 

6. En als ze dan een keer niet zo&;n goede come-back hebben, wordt het wel voor hun gedaan.

 

 

7. Bijdehante opmerkingen van de concurrent weten ze ook weg te spelen.

 

 

En daar kun je mee thuiskomen.

 

 

8. Het is ook altijd een feestje bij Jumbo.

 

 

9. Ongeacht wie de gangmakers zijn.

 

 

10. Hun Photoshop skills zijn ook on point.

 

 

11. En tegen creatieve sollicitatie kunnen ze natuurlijk geen nee zeggen.

 

In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op De Beste Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Marit Metselaar.

Reacties:

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
AnkitSaini
This always works in the various type of the terms and condition because some time user take any wrong steps <a href="http://windowstuts.net/connections">fix connections bluetooth audio devices wireless displays</a> and think it can be a start of problems but it is wrong perception. Here is everything is possible and you can recall your given commands.
Lees meer Lees minder
**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie