Wie volgt Hans Hagenaars (Postbank) op?

De prijs voor Marketeer of the Year 2007 komt er weer aan.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De prijs wordt begin juni voor de zevende keer uitgereikt, maar de deur staat nu weer open voor goede kandidaten.

Iedere marketeer (of zijn directe omgeving) die vindt dat hij/zij het afgelopen jaar iets bijzonders en vernieuwends heeft gedaan mag zich aanmelden. De criteria voor de toekenning van 's lands meest prestigieuze marketingprijs zijn helder:

*De marketeer is buitengewoon effectief geweest
*De marketeer is een lichtend voorbeeld voor het marketingvak
*De marketeer zet op vernieuwende en succesvolle wijze oude én nieuwe marketinginstrumenten in.

Stuur de naam van uw kandidaat en de reden waarom hij/zij deze prijs verdient, naar: tvanvugt@kluwer.nl. Dat kan tot 9 maart 2007.

De jury bestaat dit jaar uit de volgende personen:
Suzanne Ekel (winnaar van de prijs in 2001 en ex-Monsterboard),
Robert de Groot (winnaar van de prijs in 2003 en ex-commercieel directeur Citroën),
René Frijters (winnaar van de prijs in 2004 en directeur van Alex),
Alexander Ribbink (winnaar van de prijs in 2005 en ceo van TomTom),
Hans Hagenaars (winnaar van de prijs in 2006 en directeur de Postbank),
Hans Molenaar (voorzitter PIM),
Frank van Delft (bestuurslid Nima)
en voorzitter Theo van Vugt (hoofdredacteur Tijdschrift voor Marketing/www.marketing-online.nl/www.MolBlog.nl).

De prijs is een initiatief van Nima, PIM en Tijdschrift voor Marketing.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie