WE lanceert na jaren weer tv-commercial

In de nieuwe campagne van het kledingmerk 'WE love summer' staat de zomer en het samen zijn met vrienden centraal. Het merk heeft de commercial in-house gemaakt.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Het kledingmerk is al jaren niet op televisie verschenen. Maar vanaf zondag is de nieuwe commercial weer op televisie te zien. ‘Het idee van WE love summer, de locatie en het gevoel van de campagne leenden zich perfect voor televisie. Televisie blijft toch het middel om emotie over te brengen’, aldus Joris Aperghis, chief marketing officier bij WE Fashion.

Aperghis is sinds februari werkzaam bij WE. Hij is direct begonnen aan het ontwikkelen van een zomer campagne. ‘Ik heb pragmatisch snel geschakeld en besloten om dat in-house met een klein team van externe experts te doen. Het creatieve idee is eenvoudig: WE love summer. Er zit geen reclamisch idee achter. We zullen hier geen prijzen mee winnen, maar is ook absoluut geen doel. Wij zijn 24 uur, 7 dagen per week bezig met ons merk, onze collecties en onze winkels. Wij leven en ademen ons merk. Het is moeilijk voor elk bureau om de nuances in styling en beeld te voelen. Dat kunnen wij zelf beter.’

WE heeft de campagne ontwikkeld in samenwerking met productiemaatschappij Cellusion. De beelden zijn geschoten door modefotograaf Philippe Vogelzang in Kaapstad. Het filmen en editen lag in handen van Niels van der Top. 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie