Overslaan en naar de inhoud gaan

Trusted Media van Sjuul Paradijs komt met newsroomplatform Frontpage

Tool om 'actief en gestructureerd te kunnen communiceren met de media'.
Frontpage
Frontpage

Mediabedrijf Trusted Media van Sjuul Paradijs en Jan-Kees Emmer en digitaal specialist Performance Department komen met een nieuw online platform voor bedrijven en instellingen waarmee zij 'actief en gestructureerd kunnen communiceren met de media'. Het platform heet Frontpage.

Frontpage levert een online newsroom waarmee een organisatie het eigen nieuws via een eigen kanaal kan verspreiden. Volgens Paradijs hoeven journalisten daarmee 'niet meer eindeloos te zoeken naar het meest actuele informatie van de organisatie'.

related partner content for mobile comes here

Voorpagina

'De Frontpage wordt in de eigen website als subdomein geïntegreerd en moet ook bij calamiteiten de plek zijn waar de media het allerlaatste nieuws altijd moeten kunnen vinden', licht Paradijs toe.

De naam Frontpage verwijst naar de voorpagina van een krant, waar ook altijd het belangrijkste nieuws is te vinden. 'Journalisten willen alles in een mum van tijd weten. Veel bedrijven beperken zich doorgaans tot het bijhouden van een nieuwsblog, wat veel minder effectief is. Het platform is SEO-geoptimaliseerd inclusief design en een servicepakket, plus helpdesk.'

Paradijs: 'Frontpage is ontstaan op basis van onze ervaring als journalisten. Bedrijven, instellingen, gemeenten en provincies slagen er namelijk nog steeds niet in om op effectieve wijze media te bedienen.'

Frontpage doet denken aan de succesvolle newsroom tool van Presspage. Volgens Paradijs is de toegevoegde waarde van zijn dienst de eigen content waarmee Trusted Media bedrijven kan helpen. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in