Ogury opent in Amsterdam. ‘Onze extra waarde zit in first party data’
Gebrek aan transparantie, vage data, onduidelijkheid over waar je marketingbudget naartoe gaat en fake cllicks. De oprichters van Ogury - twee Fransen die begonnen in Londen - concludeerden in 2014 dat er veel mis was in de media. Ze zagen een kans en het werd een missie. Zo ontstond Ogury, met technologie die merken en uitgevers in staat stelt te opereren binnen een mobiele omgeving die volledig voldoet aan gegevensbeschermings- en privacywetgeving, zoals GDPR in Europa en CCPA in de VS.
Met een omzet van 100 miljoen dollar in 2018 is Ogury snel een belangrijke speler geworden op het gebied van privacy en data binnen mobile marketing. Inmiddels werken bij Ogury meer dan vierhonderd mensen in tien landen en 22 kantoren over de hele wereld. Vandaag is het Nederlandse kantoor officieel geopend met Ernst Dirkzwager (39) aan het roer als managing director. Ogury is daarvoor neergestreken in de innovatie hub B. Amsterdam. Dirkzwager was eerder verantwoordelijk voor de Nederlandse tak van Unruly en had daarvoor diverse functies in de digitale sector, onder meer bij Radio 538 en Exponential.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lidCongrats Ernst! kick ass!
Mooie propositie, heel veel succes Ernst!
'Mobile journey marketing engine'?
Dat klinkt niet goed. Marketing op mijn mobiel daar heb ik sowieso geen trek in en het woord 'journey' doet denken aan 'customer journey', het proces waarbij reclamemensen je iets wat je niet nodig hebt proberen aan te smeren.
Beste Kees,
Bij ons kan je aangeven hoe je je data wel of niet wil delen. Dus je kan je eigen journey bepalen. Dus als je daar geen trek in hebt.....dan is dat geen probleem :)