Sportweek in de verkoop

Het weekblad Sportweek staat, bijna drie jaar na de start, in de verkoop. Directeur Edwin Lugt bevestigt dat een aantal binnen- en buitenlandse partijen (‘ik noem geen namen’) interesse in de titel heeft getoond.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Een intermediaire organisatie bemiddelt op dit moment bij de verkoop. Lugt: “Een mogelijke verkoop past geheel in de plannen die we vooraf met Sportweek hadden, hoewel het moment iets sneller komt dan verwacht.” Volgens Lugt kwamen de eerste toenaderingspogingen van geinteresseerde uitgeverijen nadat Sportweek vorig jaar de 50.000-oplage overschreed. Tot de aandeelhouders van Sportweek, waar een dertigtal mensen werkt, horen naast Lugt Frans Lomans, Arie Bruin, een aantal personeelsleden, een informal investor en twee participatiemaatschappijen.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie