Vorige week werden de AMMA nominaties bekend. Op dinsdag 26 april zijn er in een aantal categorieën presentaties van de genomineerde cases. Vanaf 13.30 uur is de ontvangst. Het programma begint om 14.00 uur. Na afloop (vanaf 17.00 uur) is er een bprrel.
Cases op volgorde van presentatie
Hans du Chatinier-prijs (onderzoek)
* Dagelijks Online Kijkcijfers, Hybride aanpak uniek in de wereld - SKO, Kantar Media/TNS
* Digital Out of Home wordt accountable- Innovatieve zoektocht naar methoden en technieken - Kinetic, blowUP Media
Beste engagementstrategie
* Nee, jij trekt volle zalen (Glenfiddich) - Maxxium, Mediaxplain*
* Crimediggers (Politie) - ZIGT, Steam
Beste gebruik van een medium
* Coke FrisChicks - UM
* World, here I come (ING) - ING Bank, Schiphol Media, United
State of Fans, Twofish
Beste media-innovatie
* PON Videology - MediaCom, Videology
* Vodafone Thuis – ISP targeting - Blue Mango Interactive
* Quest Test Nederland - Quest (G+J Media Nederland)
* Introductie Vodafone YOU: Power to the Prepaid People - MEC
Beste mediaperformance
* Maybelline 'Get-the-WOW-Brow!' - ZenithOptimedia, L'Oréal, Moxie,McCann, Performics
* Microsoft Azure: In de wolken met het resultaat Carat
Beste mediastrategie
* Fernandes #NoSpang - UM
* Introductie Vodafone YOU: Power to the Prepaid People - MEC
* Ontdek ‘Late Rembrandt online’ (KPN) - Mindshare, Rijksmuseum, N=5,
Born05, The online company, Digined
* PHD versnelt groei voor Domino's - PHD
Bijwonen? Inschrijven kan hier.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!