Internet is een snel, flitsend en eigentijds medium. Veel Duitse merkfabrikanten kunnen de verleiding niet weerstaan om daar gebruik van te maken. Zo zijn op de site van Jacobs koffie strakke beats te horen en is er bij Persil een ludieke restaurantgids met als leidraad: waar kun je de mooiste vlekken op je kleren krijgen?
Leuk en aardig allemaal, maar wat heeft het merk eraan? En zit de internetter daar wel op te wachten? Internet is geen speeltje meer, en de bezoeker die daar een merk zoekt, verwacht een site die hem iets relevants te bieden heeft, dat ook bij het merk aansluit.Gelukkig zijn er ook voorbeelden van hoe het wel moet. Zo kan de bezoeker van bmw.de zijn droomauto bouwen, zijn bij Maggi recepten te vinden en kan men op de agfa-site software downloaden om digitale foto´s naar het lab te sturen.
Top 10 Online-bereik van bekende merken
<#FONT SIZE=1>(media & marketing, mei 2000)<#/FONT>
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!