Nominaties voor VMC Pluim bekend

Het netwerk voor Vrouwen in Marketing en Communicatie (VMC), heeft de nominaties bekend gemaakt voor de VMC Pluim 2000. De VMC Pluim is een tweejaarlijkse aanmoedigingsprijs voor aanstormend vrouwelijk talent op het gebied van Marketing en Communicatie. De uitreiking is op 29 september tijdens het VMC e-commerce evenement in Amsterdam.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De genomineerden voor de VMC Pluim zijn: Gitta Barteling (Caesar Groep), Christel van der Boom (DLV Public Relations) en Mariken van Woerkum (Ministerie van Justitie). Anne-Marie Voorhoeve, voorzitter van het VMC, is tevreden over de kwaliteit van de kandidaten. ‘In totaal zijn er twaalf kandidaten voorgedragen. Ik ben onder de indruk wat die in hun relatief korte loopbaan al gepresteerd hebben.’

De genomineerden moeten een presentatie verzorgen waarin ze verklaren waarom juist zij de prijs verdienen. Ook moeten ze een presentatie houden met daarin hun visie op de rol van e-commmerce in de Marketing en Communicatie de komende jaren. Een vakjury toetst de schriftelijke en mondelinge presentaties van de genomineerden. De jury bestaat uit: Fritjof de Haan, voorzitter Beroepsvereniging voor Communicatie, Eline Danker, general manager Buena Vista International (Europe), Michael van Os, hoofdredacteur Adformatie en Anne-Marie Voorhoeve. Jury voorzitter is Betteke van Ruler, hoogleraar Communicatie aan de VU in Amsterdam.

De congresdeelnemers kunnen na afloop van de presentaties via een electronisch stemsysteem meebeslissen over de winnares. De zaalpeiling weegt mee in het juryrapport. De winnares krijgt een glazen Pluim met inscriptie, een mediatraining van Brainbox Media, een geldprijs bestemd voor opleiding en een gratis lidmaatschap van zowel het Marketing Exclusive Center als het VMC. (21-09-2000)

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie