Om de site te kunnen verbeteren deed de projectorganisatie geen onderzoek onder haar doelgroepen. Maar volgens Dorinde van Helden van de Betuweroute kwamen er zoveel reacties binnen via de oude site, dat dat voldoende basis vormde voor aanpassing. Het totale aantal bezoekers vorig jaar was 45.000.
De site opent met een bewegende animatie. Vanaf de welkomstpagina kan de bezoeker alles lezen over Nederlands grootste infrastructuurproject tot nu toe. Van de eerste ontwikkelingen tot actueel bouwnieuws. De informatie is ondergebracht in drie groepen:
<#BULLET>Het Project
<#BULLET>Het Traject
<#BULLET>Informatie
Er is een zoekmachine en er zijn interessante links naar andere infrastructurele projecten, betrokken instanties en transport en logistiek.
Om de site bekendheid te geven heeft de organisatie persberichten gestuurd naar vak- en dagbladen, wordt er aandacht aan besteed in de informatiecentra langs het tracé, en in 160 KM, het maandelijkse nieuwsblad voor omwonenden.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!