MTV-baas Aperghis stapt over naar G-Star

Per 1 januari verlaat Joris Aperghis (40) MTV Networks Nederland en treedt in dienst bij G-star. Daar wordt hij als chief marketing officer wereldwijd verantwoordelijk voor alle marketing-activiteiten van het jeansmerk.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Aperghis was sinds 1 januari van dit jaar eindverantwoordelijk voor de MTV-merken in Nederland. Niels Baas, nu al lid van de Nederlandse directie, neemt begin 2009 de taak van algemeen directeur over. Aperghis over zijn verrassende overstap: ‘Wereldwijd eindverantwoordelijk zijn voor een aspirationeel merk als G-Star is een lang gekoesterde droom. Na ruim 3 jaar vertrekken bij MTV Networks lijkt snel, maar als ik terugkijk ben ik absoluut tevreden over hetgeen ik achterlaat.'

Aperghis' opvolger Baas (35) begon ruim vijf jaar geleden als account director op advertising-sales, en had daarna leidinggevende functies als channel director TMF en head of digital media. Hij is op dit moment verantwoordelijk voor alle creatieve en productie-afdelingen van de Nederlandse operatie.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie