General Motors sponsort Pinkpop

Als onderdeel van de campagne GMnext Plug in Global Music 2008 sponsort General Motors vanaf dit seizoen Pinkpop.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Pinkpop is dit jaar op 30 en 31 mei en 1 juni. Het GMnext Plug In programma brengt elektrische auto’s (zogenaamde Plug Ins) onder de aandacht. GM, in Nederland bekend van vooral Opel, Chevrolet, Cadillac en Hummer, heeft grootse plannen met de combi muziek en elektro-auto’s.

De automaker sponsort dit seizoen zes festivals op drie continenten. Afgelopen weekend ging de GMnext-campagne van start op Rock at the Range in Michigan, Ohio (USA).

Pinkpop is de volgende stop van de GM tour. Er komt een speciale GM tourbus te staan op de backstage parking, waar Kyle Gass – die met acteur/muzikant Jack Black het duo Tenacious D vormt - artiesten zal interviewen. Deze interviews worden samen met een sfeerverslag als blog op de GMNext website voor het publiek beschikbaar gemaakt. Ook gaat GM het podium in de tent, voorheen bekend als de John Peel stage, hosten.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie