Kreeg een mailtje van Evert Bos, die meldt dat het vandaag zijn laatste dag bij marktonderzoekbureau BrainJuicer is.
En dat hij managing director van Anthem wordt, het bureau dat eerder DJPA heette.
Vijf jaar geleden begon Bos samen met Jaap Moll de eerste overzeese vestiging van het Britse eigenwijze marktonderzoekbureau BrainJuicer. Ze gingen in Rotterdam zitten.
Het bureau heeft nu 10 mensen in dienst. Het heeft het niet altijd makkelijk gehad, Bos is ook meer een marketeer dan een onderzoeker, maar BrainJuicer werd wel gerekend tot de jonge wilde honden in marktonderzoek, omdat het de nieuwe aanpak&methode niet schuwde en echt via internet pionierde.
Hij schrijft nu: ‘I'm now moving on to the next challenge: packaging design agency Anthem (formerly DJPA), in Hilversum. As a client at Unilever I've been working with Anthem for nearly 10 years, on the Unox and Conimex brands. What I like about Anthem is that it explicitly starts from brand and marketing strategy, to generate sales and brand identity.’
Bos denkt dat zijn ervaringen in brand management, consumer insights én marktonderzoek een goede basis zijn om Anthem verder te ontwikkelen.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!