Esprix-goud voor BVH en N=5

Met twee keer goud, acht keer zilver en tien keer brons is de prijzenoogst bij de Esprix gelijk aan die van vorig jaar. Goud is er voor BVH en N=5.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

BVH won Goud voor de ‘Werken met Gedetineerden’-campagne voor de Dienst Justitiële Inrichtingen en N=5 voor de Goeiemoggel-campagne voor KPN Zakelijke Markt.

Verder wint De Combinatie van Factoren tweemaal zilver, TBWA/Neboko zilver en tweemaal brons en Etecetera zilver en brons. Bij de opdrachtgevers doet Heineken het goed met tweemaal zilver en brons.

Bij de uitreiking van de prijzen, woensdagavond in de Amsterdamse club Escape, bleek de jury van de categorie ‘Geïntegreerd’ veruit het meest royaal, met zes bekroningen. In de dit jaar nieuw toegevoegde categorieën Directe Communicatie en Small budget werden drie prijzen toegekend.

Geen prijzen vielen er in de categorieën Dealer/salesforce/internal motivation en Product launch/relaunch/trial. Ook de categorie Event Communicatie, de vroegere Eva Award, bleef zonder prijzen.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie