76interactive, A Friend of mine, Blauw Gras, C2B, ConspiracySINC, Glasnost Communications, Made in May, Mixx’d, Part of a Bigger Plan, Reclamebureau Holland, Sunshine and Sausages, SuperHero Cheesecake, UM Studio’s, Wunder en Young Originals dingen mee naar het nieuwe SAN 'New Kids on the Block'-accent.
Op 31 maart zal een vakjury onder voorzitterschap van SWOCC-directeur Guda van Noort bijeen komen om te bepalen welke 6 bureaus een plaats krijgen op de shortlist.
De 6 bureaus van de shortlist, presenteren zich op 29 april voor een zaal- en de vakjury. De zaaljury bestaat uit juryleden van de Stichting Adverteerdersjury Nederland.
Gedurende deze middag wordt bekend gemaakt welke 3 bureaus doorgaan als finalist en de uiteindelijke winnaar wordt bekend gemaakt tijden de uitreiking SAN Accenten 2014 op 28 mei in Studio 21 in Hilversum.
De Stichting Adverteerdersjury Nederland SAN heeft de New Kids on the Block-verkiezing dit jaar overgenomen van de initiatiefnemers B&BA en vaktitel fonk.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!