Beste sponsored uitgaven bekroond: Best of Customer Media 2009

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Vanavond vond bij de MTV Networks in Amsterdam Noord de uitreiking van plaats.

Dat is de vakprijs voor de beste Nederlandstalige customer media initiatieven. De awards worden jaarlijks uitgereikt aan customer media cases die zich het voorafgaande jaar creatief, inhoudelijk, effectief en crossmediaal duidelijk hebben weten te onderscheiden.

Wie won? Albert Heijn kreeg twee prijzen, waaronder de excellence award.

Er werden prijzen toegekend in de volgende categoriën

b-t-b

/ Proof Reputation

b-t-c

voor bol.com / Born05/Smart Rich Media

Crossmediaal concept van het jaar

, voor Commissie Modedetailhandel MKB van Het Hoofdbedrijfschap Detailhandel / Readershouse Brand Media

eenmalige uiting

voor VUmc CCA / Hemels Publishers

meest effectief

voor Procter & Gamble Nederland / Sanoma Uitgevers

interne media

voor Albert Heijn / vdbj_

voor Nuon / MediaPartners Group

Lancering van het jaar

Magazine voor KLM Royal Dutch Airlines / Born05/Smart Rich Media

excellence award

voor Albert Heijn/ MediaPartners Group

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie