Vanavond vond bij de MTV Networks in Amsterdam Noord de uitreiking van De Best of Customer Media Award plaats.
Dat is de vakprijs voor de beste Nederlandstalige customer media initiatieven. De awards worden jaarlijks uitgereikt aan customer media cases die zich het voorafgaande jaar creatief, inhoudelijk, effectief en crossmediaal duidelijk hebben weten te onderscheiden.
Wie won? Albert Heijn kreeg twee prijzen, waaronder de excellence award.
Er werden prijzen toegekend in de volgende categoriën
b-t-b
NAW kwartaalmagazine voor Bouwfonds Ontwikkeling/ Proof Reputation
b-t-c
Bomvol voor bol.com / Born05/Smart Rich Media
Crossmediaal concept van het jaar
In de Mode, voor Commissie Modedetailhandel MKB van Het Hoofdbedrijfschap Detailhandel / Readershouse Brand Media
eenmalige uiting
Leve het Leven voor VUmc CCA / Hemels Publishers
meest effectief
Lekker in het Leven voor Procter & Gamble Nederland / Sanoma Uitgevers
interne media
Aha voor Albert Heijn / vdbj_
Nuonpaper voor Nuon / MediaPartners Group
Lancering van het jaar
iFly Magazine voor KLM Royal Dutch Airlines / Born05/Smart Rich Media
excellence award
Allerhande voor Albert Heijn/ MediaPartners Group
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!