Mensch ontwikkelt door in 2024
In een wereld vol emotie, gaat ‘t in ons vak steeds meer over getallen en data, liefst big. En steeds minder over mensen. Mensch gelooft in menselijke merken. Samen met opdrachtgevers bouwen we aan identiteit, positionering en merkverhaal. En creëren we employer en public branding campagnes. In onze twee winkelpandjes midden in de maatschappij, mixen we jong creatief talent en brede ervaring met wetenschappelijke inzichten. En proberen we elke dag invulling te geven aan de Engelse betekenis van ‘mensch’ (noun, ‘men(t)sh): a person of integrity and honor.
Lees meer
Met nieuwe opdrachtgevers zoals Veilig Thuis, Athora (pensioenen), Groep Maatschappelijke Kinderopvang en Bloezem (een groep van diverse zorgorganisaties), heeft Mensch zich in 2024 nog steviger gepositioneerd in het publieke domein. Ook campagnes voor de Autoriteit Persoonsgegevens, Koninklijke INretail, Vebego, Noordzeekanaalgebied en De Zorgcirkel droegen hieraan bij.
Jack de Graaff (oprichter Mensch): “We krijgen nog wel eens de vraag of we nou een consultancy of een agency zijn. Weten we niet, zeggen we dan, kies maar. Wat we wel weten, is dat we midden de maatschappij staan. Kijk maar naar de video van ons werk uit 2024”.
In een wereld vol emotie, gaat ‘t in ons vak steeds meer over getallen en data, liefst big. En steeds minder over mensen. Mensch gelooft in menselijke merken. Samen met opdrachtgevers bouwen we aan identiteit, positionering en merkverhaal. En creëren we employer en public branding campagnes. In onze twee winkelpandjes midden in de maatschappij, mixen we jong creatief talent en brede ervaring met wetenschappelijke inzichten. En proberen we elke dag invulling te geven aan de Engelse betekenis van ‘mensch’ (noun, ‘men(t)sh): a person of integrity and honor.
Lees meer
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid