Overslaan en naar de inhoud gaan

Mona verwent zonder schaamte, maar: 'Er mag best wat minder suiker in’

Wat moet je als suikerzoet verwenmerk in een wereld waarin de aandacht voor gezondheid toeneemt? Een wereld waarin suiker zelfs wordt…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Zo’n zes jaar geleden zei de marketingmanager van (toen Hein Raijmakers) in een interview dat het merk de gezondheidsrichting juist had verlaten. Raijmakers destijds: ‘De heersende trend was gezondheid, en dat wilde we bij Mona samenbrengen met lekker. Met gemengd succes, want als mensen willen genieten, dan willen ze dat ook echt.  We hebben ons te lang op de barrières gericht, terwijl er te weinig aandacht was voor de zoete kern. Intern schaamden we ons voor onze zware, drillerige puddingen. Het werd gezien als een product van vroeger.’

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in