Overslaan en naar de inhoud gaan

Meer dan 5000 creatieven bezochten HP's activatie op SXSW

HP en Intel lieten creatieve professionals kennismaken met hun producten.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Beeld: de rij voor de deur van het huis (bron)

related partner content for mobile comes here

Computerbedrijven HP en Intel richten zich met de Zbook laptop op creatieve professionals. Tijdens festival South by Southwest (SXSW) in Austin (Texas) lieten de merken in één dag 5.237 bezoekers kennismaken met het product.

Eigen huis op SXSW


Dat deden zij met een eigen huis vol met laptops, interactieve demo's en presentaties (bijvoorbeeld over digital storytelling). Het HP & Intel Digital Artistry House stond slechts één dag op South by Southwest en werd in 12 uur omgebouwd. Dit was de eerste keer dat HP een marketingactie hield op SXSW.

een eigen huis vol met laptops, interactieve demo's en presentaties (bijvoorbeeld over digital storytelling). Het HP & Intel Digital Artistry House stond slechts één dag op South by Southwest en werd in 12 uur omgebouwd. Dit was de eerste keer dat HP een marketingactie hield op SXSW.

vol met laptops, interactieve demo's en presentaties (bijvoorbeeld over digital storytelling). Het HP & Intel Digital Artistry House stond slechts één dag op South by Southwest en werd in 12 uur omgebouwd. Dit was de eerste keer dat HP een marketingactie hield op SXSW.

HP is lang niet het enige merk met een 'take-over huis' op SXSW. Ook techbedrijven (Twitter, Google, YouTube) en allerlei landen (New Dutch Wave, German Haus, Washington DC House) bouwen bars en restaurants om en laten bezoekers zo zien wat ze te bieden hebben.

Kennismaken met producten


Emily Ketchen, marketeer bij HP, is blij met het resultaat. 'We zoeken contact met creatieve professionals en het festival is de ideale plek daarvoor. Een eigen huis met demo's is de ideale manier om mensen te laten kennismaken met onze producten.'

Emily Ketchen, marketeer bij HP, is blij met het resultaat. 'We zoeken contact met creatieve professionals en het festival is de ideale plek daarvoor. Een eigen huis met demo's is de ideale manier om mensen te laten kennismaken met onze producten.'

HP had eerder activaties op festivals Coachella en Panora. Ze wil geen cijfers delen, maar zegt dat 'de investering tot nu toe goede resultaten oplevert.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in