Overslaan en naar de inhoud gaan

Lidl kiest voor Etcetera

De eerste met Etcetera ontwikkelde Lidl-campagne begint vandaag.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Etcetera&;s eerste Lidl-campagne brengt onder de aandacht dat Lidl voor de vijfde keer op rij is uitgeroepen tot beste supermarkt in groente en fruit.

related partner content for mobile comes here

Dit bereikte Lidl zonder structureel met een reclamebureau samen te werken. 

Erik Hogenboom, Hoofd Marketing & Actiecommunicatie Lidl, over de beslissing om met Etcetera in zee te gaan: &;Dit is een mooi moment om de communicatie van Lidl aan te scherpen en samen met Etcetera de merkstrategie verder te ontwikkelen. Etcetera is de goede partner voor ons omdat bij dit bureau creativiteit en effectiviteit hand in hand gaan.&;


Bureau: Etcetera
Productiemaatschappij Dppler
Regisseur: Daniel Dow
Opdrachtgever: Erik Hogenboom, Jorieke de Vries, Joost de Kanter

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in