ABN Amro houdt mediapitch


ABN Amro heeft inmiddels de uitnodigingen aan mediabureaus verstuurd. Ook UM krijgt een uitnodiging.
Woordvoerder Karen de Vries van ABN Amro bevestigt dat de bank gaat pitchen. 'Het is juist dat ABN Amro zich oriënteert op een nieuw bureau voor media en dat het huidige bureau UM daarin wordt meegenomen.'
Ze licht toe: 'Het medialandschap is de afgelopen jaren ingrijpend veranderd. Dat, in combinatie met de toenemende digitale ambities, maakt dat we ons opnieuw oriënteren.'
UM werkt vijf jaar voor ABN Amro.
Reorganisatie
Er is momenteel een reorganisatie bij ABN Amro, ook op de marketingafdeling. Per 1 juli kent de marketingcommunicatie bij ABN Amro een andere structuur.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Ook pitch ING
Ook een andere Nederlandse bank, ING, oriënteert zich bij mediabureaus. In februari werd bekend dat het om een internationale pitch gaat die ook voor Nederland geldt. Hier is Mindshare (GroupM) het mediabureau van ING.
oriënteert zich bij mediabureaus. In februari werd bekend dat het om een internationale pitch gaat die ook voor Nederland geldt. Hier is Mindshare (GroupM) het mediabureau van ING.
. In februari werd bekend dat het om een internationale pitch gaat die ook voor Nederland geldt. Hier is Mindshare (GroupM) het mediabureau van ING.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid