Ziggo laat vaker een sterk staaltje webcare zien, maar deze klant had een wel hele fijne ervaring met de klantenservice. Hij was zelfs zo tevreden dat hij contact opnam met de Facebookpagina van Ziggo, met een bijzonder verzoekje om zijn helper te bedanken voor het gesprek.
1. Ids is fan van Ajax en stiekem ook van Ziggo.
2. Waar hij nog meer fan van is? Ziggo-medewerker Erwin.
3. Omdat Ids zich toch schuldig voelt bedenkt hij een leuk bedankje.
4. Al gauw reageert een van Erwin’s collega’s:
5. Ids is erg blij met de reactie.
6. En ja hoor, Ziggo regelt het.
7. Tot slot reageert Ids een laatste keer om Erwin en Ziggo nogmaals te bedanken.
Over The Best Social Media.
In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op The Best Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Anisha Chintoe.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!