Wie worden in 2014 Communicatie-m/v en CommunicatieTalent van het Jaar?

Kandidaten voordragen kan nog tot eind september.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Beroepsvereniging Logeion is weer op zoek naar de meest inspirerende vakgenoot van het jaar. Ken (of ben!) jij een communicatieprofessional die in het afgelopen jaar uitstekend werk heeft verricht? Iemand die een mooie case, campagne, intern of extern, tot een succes heeft weten te maken? Laat het dan snel weten! Aanmelden van kandidaten voor verkiezing van de en het kan tot en met 30 september.

De verkiezing vindt dit jaar plaats op 2 december in het Rijksmuseum te Amsterdam. Een vakjury maakt aan de hand van alle voordrachten een keuze uit drie kandidaten voor zowel de Communicatieman/vrouw en het CommunicatieTalent. In het Rijksmuseum presenteren de zes kandidaten zichzelf en kiest de jury de twee winnaars.

De jury van Communicatieman/vrouw en CommunicatieTalent van het Jaar bestaat uit Richard van der Eijk, voorzitter (Communications Director Unilever Europe/Benelux); Noelle Aarts (bijzonder hoogleraar Strategische Communicatie Universiteit van Amsterdam (Leerstoel Logeion) en universitair hoofddocent aan de Wageningen Universiteit); Jeroen van Seeters (Strategy Director Europe Hill & Knowlton Benelux); Rocco Mooij (hoofdredacteur vakblad Communicatie); Gonda Duivenvoorden (directeur Brainwork Communicatie en programmamanager Communicatie SRM) en Dick Koopman (directeur Marketing en Communicatie Yacht).

Communicatieman/vrouw van het Jaar 2013 werd Marjolijn Meynen, hoofd Communicatie en Marketing van het Rijksmuseum. Zij won de prijs vanwege haar vooruitstrevende en creatieve communicatiestrategie voor de indrukwekkende heropening van het Rijksmuseum.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie