Wat is het beste marketingbedrijf van Nederland?

En wie Marketeer of the Year? Alle marketingprofessionals worden opgeroepen kandidaten aan te dragen voor de Dutch Marketing Awards.

Op 26 maart worden in Amsterdam de Dutch Marketing Awards 2020 uitgereikt aan Nederlandse bedrijven met de beste marketingprestaties en weten we wie de opvolger wordt van Raymond Cloosterman (Rituals) als Marketeer of the Year en Bol.com als Marketing Company of the Year.

Inzenden en nomineren kan gratis via de site van de Dutch Marketing Awards. Daar is ook meer informatie te vinden over de criteria. De deadline voor inzenden is 31 december 2019. Om in aanmerking te komen voor een nominatie, moet de betreffende organisatie of persoon een buitengewone marketingprestatie hebben geleverd die consistent onderdeel uitmaakt van de totale ondernemingsstrategie. Ook moet de prestatie als voorbeeld dienen voor het hele marketingvak en de marketingfunctie.

De jury’s staan onder leiding van Marc van Eck (voorzitter NIMA Register Marketeers, New Growth Strategies), Saskia Egas-Reparaz (Etos), Chantal Groot Kormelink (Cortina Bikes), Guy van Liemt (Erasmus), Philip Kok (The Valley) en Susanne van Nierop (Adformatie).

De prijzen worden, evenals in voorgaande jaren, uitgereikt in zeven categorieën: Marketing Start up of the Year, Marketing Scale Up of the Year, Internal Branding Company of the Year, Marketing Company of the Year, Marketing Transformer of the Year, Marketeer of the Year en Marketing Talent of the Year. Dit jaar gingen de awards naar Goodfuels, Picnic, Bol.com, Transavia, Bergman Clinics, Raymond Cloosterman (Rituals) en Erica van Vonderen-Hahn (Basic-Fit).  

De belangrijkste Nederlandse brancheprijzen voor marketing worden in 2020 voor de zesde keer uitgereikt onder de naam Dutch Marketing Awards. Deze Awards zijn een initiatief van NIMA, PIM en Adformatie.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie