Overslaan en naar de inhoud gaan

Wat is het beste marketingbedrijf van Nederland?

En wie Marketeer of the Year? Alle marketingprofessionals worden opgeroepen kandidaten aan te dragen voor de Dutch Marketing Awards.
Dutch Marketing Awards
Dutch Marketing Awards

Op 26 maart worden in Amsterdam de Dutch Marketing Awards 2020 uitgereikt aan Nederlandse bedrijven met de beste marketingprestaties en weten we wie de opvolger wordt van Raymond Cloosterman (Rituals) als Marketeer of the Year en Bol.com als Marketing Company of the Year.

related partner content for mobile comes here

Inzenden en nomineren kan gratis via de site van de Dutch Marketing Awards. Daar is ook meer informatie te vinden over de criteria. De deadline voor inzenden is 31 december 2019. Om in aanmerking te komen voor een nominatie, moet de betreffende organisatie of persoon een buitengewone marketingprestatie hebben geleverd die consistent onderdeel uitmaakt van de totale ondernemingsstrategie. Ook moet de prestatie als voorbeeld dienen voor het hele marketingvak en de marketingfunctie.

De jury’s staan onder leiding van Marc van Eck (voorzitter NIMA Register Marketeers, New Growth Strategies), Saskia Egas-Reparaz (Etos), Chantal Groot Kormelink (Cortina Bikes), Guy van Liemt (Erasmus), Philip Kok (The Valley) en Susanne van Nierop (Adformatie).

De prijzen worden, evenals in voorgaande jaren, uitgereikt in zeven categorieën: Marketing Start up of the Year, Marketing Scale Up of the Year, Internal Branding Company of the Year, Marketing Company of the Year, Marketing Transformer of the Year, Marketeer of the Year en Marketing Talent of the Year. Dit jaar gingen de awards naar Goodfuels, Picnic, Bol.com, Transavia, Bergman Clinics, Raymond Cloosterman (Rituals) en Erica van Vonderen-Hahn (Basic-Fit).  

De belangrijkste Nederlandse brancheprijzen voor marketing worden in 2020 voor de zesde keer uitgereikt onder de naam Dutch Marketing Awards. Deze Awards zijn een initiatief van NIMA, PIM en Adformatie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in