Techbedrijf Oppo gaat ook Uefa-voetbalcompetities sponsoren

De tweejarige samenwerking maakt Oppo zichtbaar op het veld en online, via de kanalen van Uefa.

Afbeelding: aangeleverd

Oppo, fabrikant van onder meer smartphones, tablets en smartwatches, gaat een tweejarige samenwerking aan met de UEFA (Union of European Football Associations). Oppo verbindt zich als sponsor aan de Uefa en gaat onder meer de belangrijkste competitie sponsoren; de Champions League. Het Chinese techbedrijf gaat ook de Uefa Super Cup, Uefa Futsal Champions Leage Finals e nUefa Youth Leage Finals sponsoren. 

Dit houdt de sponsoring in

Dankzij de samenwerking zal Oppo de komende twee voetbalseizoenen zichtbaar zijn op billboards, in voetbalstadions en op de website en socialmediakanalen van Uefa Champions League (en andere competities). Ook gaat Oppo samen met Uefa bestaande en toekomstige producten onder de aandacht brengen van kijkers naar voetbal. Er komen ook acties voor fans, die met een Oppo-smartphone het voetbalveld op mogen om te fotograferen. 

Oppo sponsort al sportevenementen

Voor Oppo is de samenwerking met Uefa de nieuwste sponsoring in de sportwereld. Het bedrijf is al al langer sponsor van tennistoernooien Wimbledon en Roland-Garros en sponsor van de International Cricket Council. Cricket is met name populair in Azië, waar Oppo één van de grootste smartphonemerken is. In China staat het bedrijf qua marktaandeel op de eerste plaats.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie