Replay kleedt Ajax de komende vier seizoenen in formal en fashion

Het Italiaanse denimmerk Replay sloot eerder overeenkomsten met Neymar, Paris St. Germain en All Blacks.

Replay en Ajax sluiten voor de komende vier seizoenen een kledingdeal. Vanaf juli 2020 is het merk de officiële leverancier van alle formele en vrijetijdsoutfits. De kleding zal gedragen worden door zowel Ajax1, Jong Ajax als Ajax vrouwen. Naast dat Replay de spelers, directie en bestuurders jaarlijks in het nieuw steekt, volgt ook een speciale Ajax-lijn van Replay gericht op de fans.

Ajax is niet de eerste sportclub waar Replay mee samenwerkt. Het merk is ook sponsor van stervoetballer Neymar en kondigde net samenwerkingen aan met Paris Saint Germain en All Blacks.

Nieuwe collecties

De CEO van moederbedrijf Fashion Box SpA, Matteo Sinigaglia, roemt de klik tussen het merk en de Ajax-cultuur. Volgens hem is Ajax perfect geschikt om de nieuwe collecties van Replay aan Nederland en de rest van de wereld te tonen.

Sinigaglia: ‘De gedeelde passie voor voetbal, de historie en huidige resultaten van de club, het geloof ‘for the future’ en de aandacht voor creativiteit en ‘het anders willen doen’; voor ons allemaal argumenten waarom Ajax perfect past in onze internationale partnership-strategie.’

Merk versterken

Menno Geelen, Commercieel Directeur van AFC Ajax kijkt ook uit naar de samenwerking: ‘Met trots verwelkomen we Replay als onze nieuwe fashion & formal wear sponsor. Replay wil het merk verder versterken, wij kunnen ze daarbij helpen. We worden onderdeel van de internationale Replay-familie.’

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie