PR Philip Morris is de zwaarste baan

Sigarettenfabrikant Philip Morris is het lastigste bedrijf om te vertegenwoordigen. Dat is de uitkomst van een onderzoek dat PR Week US hield. De ondervraagden kozen vervolgens Bridgestone/Firestone op de tweede plaats en Exxon werd derde.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

PR Week US stelde een top tien lijst op met daarin de zwaarste PR banen. Er waren een categorieën waarvoor een top tien samengesteld is, zoals showbizz, en politiek. Verder kon er gescoord worden in de categorie bedrijven werd gekeken welke bedrijfstak de meeste problemen oplevert op PR gebied. Op de eerste plaats kwamen Dan Klores en Sal Petruzzi. Zij vertegenwoordigen de omstreden bokser Mike Tyson. Volgens PR Week US was dit een ‘PR job from hell.’ Clinton was de moeilijkste politicus om te vertegenwoordigen en de tabaksindustrie kwam als lastigste bedrijfstak uit de bus.

(bron: PR Week US)

(24-10-2000)

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie