PR Bureau Blyde Benelux en Social Enterprise Empowerment (SEE) gaan samenwerken. Blyde gaat SEE, een netwerkorganisatie van ruim 1.500 vrouwelijke professionals die de beweging naar een duurzamer bedrijfsleven willen versnellen en vergroten, ondersteunen op onder andere PR- en communicatiegebied. Blyde-oprichters Lorette der Kinderen (foto) en Nynke Geus-Van den Broek nemen plaats in het SEE-bestuur.
CSR Chicks-netwerk
SEE is een spin-off van het succesvolle CSR Chicks-netwerk. Toen daar onlangs de 1.500e ambassadeur in zicht kwam, besloot het bestuur van CSR Chicks tot een naamsverandering en aanscherping van de strategie, om het netwerk verder te laten groeien en te professionaliseren.
Dezelfde visie en passie
SEE biedt haar ambassadeurs een offline en online ontmoetingsplaats voor kennisdeling, inspiratie, storytelling en verbinding. Lorette der Kinderen, managing director van Blyde Benelux: ‘Wij delen als Blyde een visie en passie met SEE: het verduurzamen van het Nederlandse bedrijfsleven. We kijken er zeer naar uit om samen met de 1.500 professionals die inmiddels als ambassadeur zijn aangesloten bij de organisatie nieuwe samenwerkingen in gang te zetten en kennis te delen.’
Social business
Het netwerk SEE heeft als ultieme doel dat elke business een social business wordt en verenigt vrouwelijke entrepreneurs en intrapreneurs in dit streven. Leden werken in toonaangevende posities binnen corporates, overheid, social businesses en adviesbureaus.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!