BVH Identity Driven Thinking tekent voor de realisering van de campagne.
In de commercial is een werknemer te zien, die verdwaalt in het keuzemenu van een hypermodern koffie-apparaat. Dat schiet bij de directeur in het verkeerde keelgat, waarna hij het technologische wonder direct laat vervangen voor een 'gewone' koffiemachine.
De film is één van de eerste wapenfeiten van de 'verse' Halal-regisseur, Wim van der Aar.
Klaverblad lanceerde een jaar geleden zijn laatste commercial binnen deze campagne, met een hoofdrol voor een iets té zelfverzekerde sollicitant.
De commercial is sinds deze week online en vanaf aankomende maandag op televisie te zien:
Credits
Opdrachtgever: Klaverblad Verzekeringen
Bureau: BVH Identity Driven Thinking
Creatie: Peter van Zijp, Maarten Bakker
Strategie: Jeroen Kaal
Projectmanagement: Anne Britt van Uchelen
Verantwoordelijk bij Klaverblad: Jacinta Gelauff, Olof de Jong, Peter Paul Barth
Productiemaatschappij: Halal
Regisseur: Wim van der Aar
Producer: Judith Engels
Editor: Ben Isaacs
RTV producer bureau: Violet van der Straaten
Geluid: Soundcircus, Feike de Wit
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!