Nutrition & Santé introduceert nieuw merk in gewichtsbeheersing: WeCare 

Brand identity bureau Millford ontwikkelde de positionering, visuele identiteit, het packaging-design en de marketingcommunicatiecampagne.

Nutrition & Santé introduceert nieuw merk in gewichtsbeheersing: WeCare 
Millford

Nutrition & Santé presenteert een nieuw merk in gewichtsbeheersing: WeCare. Het merk, ontwikkeld door brand identity bureau Millford belooft een breed assortiment in maaltijden, maaltijdcomponenten en tussendoortjes aan te bieden.

Merkontwikkeling

Millford laat weten dat het de merkpositionering, visuele identiteit, het packaging-design en de marketingcommunicatiecampagne van WeCare heeft verzorgd. De gewichtsbeheersing-producten zijn nu te vinden in de Nederlandse supermarkten en drogisterijen.

‘Motiverende coach’

Sanne van Kuijk, strategy director bij Millford, onderdeel van Candid, vindt dat een gezonde lifestyle niet het ‘levensgenieten’ in de weg hoeft te staan.

‘Met een beetje extra hulp van WeCare wordt die gezonde lifestyle niet alleen makkelijker, maar ook lekkerder en leuker. Want laten we eerlijk zijn, goed bezig zijn én blijven kan behoorlijk moeilijk zijn. Dat gevoel, het begrip hebben voor de uitdaging waar consumenten mee te maken hebben, wilden we overal terug laten komen. De energie, maar ook de positiviteit, moest ervan afspatten. We kozen voor een levendig en kleurrijk design. Enthousiasmerend en optimistisch. Als motiverende coach wil WeCare de stok achter de deur zijn, het schouderklopje, het extra duwtje. Dat wat je nodig hebt om die gezonde lifestyle vol te houden.’

Nutrition & Santé introduceert nieuw merk in gewichtsbeheersing: WeCare 
Nutrition & Santé introduceert nieuw merk in gewichtsbeheersing: WeCare  Millford

‘Tailor made’

Jean-Baptiste Cariteau, category marketing manager Active & Advanced Nutrition bij Nutrition & Santé laat weten dat het bedrijf niet in een one size fits all-overtuiging gelooft en dat WeCare een ‘tailor made aanbod brengt’. ‘Dat is voor de een lower carb tussendoortje en voor de ander een maaltijd of shake. Omdat we zo’n breed assortiment voeren, kun je kiezen wat bij je past.’

Gezonde levensstijl

WeCare moet volgens Nutrition & Santé staan voor genoeg bewegen en gezond en gevarieerd eet-programma. Het merk legt uit dat het in de wereld van diëten een verschuiving ziet richting het promoten van een ‘gezonde lifestyle’, dat verder gaat dan het volgen van een dieet.

Lees ook: Eline Deijs leidt mediatak Candid

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie