Nieuwe marktbenadering Clear Channel Nederland

De nieuwe slogan van de out-of-home exploitant is 'We optimize your outdoor campaign'.

Clear Channel Nederland richt zich voortaan op drie pijlers: People & Places, Insights en Create. Daarmee moet het bedrijf zijn marktpositie verstevigen. Daaraast is er een nieuwe site live gegaan.

Raymond van Kasterop, sales- & marketingdirector bij Clear Channel Nederland: 'We merken dat het voor adverteerders steeds interessanter is om ook op locatie en doelgroep te kunnen selecteren, in plaats van enkel op bereik. Vandaar onze focus op People & Places. Clear Channel beschikt over actuele data van ruim 2 miljoen locaties, die gekoppeld zijn aan de mediaobjecten.' 

Met ‘Insights’ wil Clear Channel de kracht van outdoor benadrukken en voert daarvoor onderzoeken uit in samenwerking met onderzoekbureaus, adverteerders en mediabureaus. Met behulp van de resultaten kunnen adverteerders hun media-inkoop onderbouwen met feiten.

Uit onderzoek van Clear Channel België en Ipsos blijkt dat het succes van een campagne voor 47 procent afhangt van de creatie. 'Create' is daarom een service waarmee Clear Channel adverteerders wil helpen bij de creatie van een outdoor uiting. 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie